Doprava a platba

 

 

KLASICKÝM Bankovním převodem

  • Jakmile odešlete objednávku, obdržíte e-mailem její potvrzení a výzvu k úhradě zakázky obsahující částku, číslo účtu a variabilní symbol, pod kterým máte úhradu provést, obdržíte e-mailem.
  • Splatnost objednávky je 7 kalendářních dnů

 

Platby ComGate - platby Kartou a online

Online platby pro nás zajišťuje platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.

Platba kartou

Nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.

 

Platba bankovním převodem

Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz. 

 

Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.

Kontakty

kontaktní údaje na společnost ComGate Payments, a.s. včetně telefonního čísla a e-mailové adresy pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel:  +420 228 224 267

Odložená platba Twisto Pay

Platební metoda Twisto Pay umožňuje zákazníkovi nakoupit teď a zaplatit do 30 dnů, až si zboží v klidu doma prohlédne. Platby přes Twisto požívají bezúročné období. Pokud platbu uhradíte v tomto období, nezaplatíte ani korunu navíc na úroku. Schválení platby proběhne do několika vteřin. Plátce je o úspěšném ověření informován e-mailem od Twisto spolu s informacemi k úhradě dlužné částky.

Proces platby

  1. Plátce si nejprve v e-shopu vybere platební metodu Twisto Pay.
  2. Následuje jednoduché ověření identity zadáním tel. čísla, jména a adresy bydliště.
  3. Plátce je o úspěšném ověření informován e-mailem spolu s informací, kdy a kam má odloženou platbu uhradit.

 

PLATBA NA TŘI SPLÁTKY TWISTO

Platba na tři splátky umožňuje zákazníkům e-shopu rozložit platbu za nákup na tři měsíční splátky.

Minimální celková hodnota nákupu u platební metody Twisto Nákup na třetiny je 1500 Kč, maximální hodnota se řídí obchodními podmínkami společnosti Twisto. První splátku je možné provést pouze kartou, zákazník si poté může nastavit automatické stržení dalších dvou splátek, případně upozornění na jejich termín e-mailem nebo SMS.

Proces platby

  1. Plátce si nejprve v platební bráně vybere platební metodu Na splátky, bez navýšení.
  2. V dalším kroku zvolí Twisto Nákup na třetiny.
  3. Následuje jednoduché ověření identity zadáním tel. čísla, jména, e-mailu a adresy bydliště. Služba je dostupná občanům Česka, platit lze pouze platební kartou v korunách. Schválení proběhne během několika sekund.
  4. Plátce je o úspěšném ověření informován e-mailem spolu s informací, jak má uhradit další dvě splátky.

 

Kontakty na společnost twisto: https://www.twisto.cz/kontakt/


Při převzetí prosíme zásilku důkladně zkontrolujte! Zjevné porušení nebo poškození obalu může být rozporováno nejpozději při doručení zásilky. O rozsahu poškození nebo částečné ztrátě obsahu zásilky musí být na místě sepsán s dopravcem "Záznam o škodě", popř. takto poškozenou zásilku nepřebírejte.
V případě škody, která není při doručení zjevná, vznikne oprávněný nárok na náhradu pouze v případě, je-li tento nárok předložen v písemné formě do 2 pracovních dnů od doručení. Později nelze nárok na náhradu škody způsobené dopravou uplatnit.

Kupující rovněž důkladně zkontroluje obsah zásilky a v případě nesrovnalostí (chybějící, zaměněné zboží atp.) na tuto skutečnost prodávajícího bez prodlení (tj. do 48h od převzetí) písemně upozorní. Po uplynutí této lhůty nebude na takovou reklamaci brán ohled a objednávka bude považována za převzatou bez výhrad.

E-mail pro nahlášení problému se zásilkou: reklamace@zoolife.cz

Faktura je zasílána jako příloha avíza o odeslání zásilky . Zkontrolujte si prosím fakturační údaje. Pokud by něco nesedělo, kontaktujte nás na email: fakturace@zoolife.cz nejpozději do 15. dne příštího měsíce. Později už nemůžeme faktury z důvodu podání DPH a kontrolního hlášení upravovat.