Doprava a platba
KLASICKÝM Bankovním převodem
- Jakmile odešlete objednávku, obdržíte e-mailem její potvrzení a výzvu k úhradě zakázky obsahující částku, číslo účtu a variabilní symbol, pod kterým máte úhradu provést, obdržíte e-mailem.
- Splatnost objednávky je 7 kalendářních dnů
Platby ComGate - platby Kartou a online
Při převzetí prosíme zásilku důkladně zkontrolujte! Zjevné porušení nebo poškození obalu může být rozporováno nejpozději při doručení zásilky. O rozsahu poškození nebo částečné ztrátě obsahu zásilky musí být na místě sepsán s dopravcem "Záznam o škodě", popř. takto poškozenou zásilku nepřebírejte.
V případě škody, která není při doručení zjevná, vznikne oprávněný nárok na náhradu pouze v případě, je-li tento nárok předložen v písemné formě do 2 pracovních dnů od doručení. Později nelze nárok na náhradu škody způsobené dopravou uplatnit.
Kupující rovněž důkladně zkontroluje obsah zásilky a v případě nesrovnalostí (chybějící, zaměněné zboží atp.) na tuto skutečnost prodávajícího bez prodlení (tj. do 48h od převzetí) písemně upozorní. Po uplynutí této lhůty nebude na takovou reklamaci brán ohled a objednávka bude považována za převzatou bez výhrad.
E-mail pro nahlášení problému se zásilkou: reklamace@zoolife.cz
Faktura je zasílána jako příloha avíza o odeslání zásilky . Zkontrolujte si prosím fakturační údaje. Pokud by něco nesedělo, kontaktujte nás na email: fakturace@zoolife.cz nejpozději do 15. dne příštího měsíce. Později už nemůžeme faktury z důvodu podání DPH a kontrolního hlášení upravovat.