Doprava a platba
Probíhá úprava této sekce! Informace o aktuálních dopravcích a ceníku poštovného naleznete v košíku.
Možnosti a ceník doručení
Max. hmotnost standardní zásilky je 20kg včetně obalových materiálů. Při přesažení tohoto limitu je doprava účtována individuálně, aktuální informace o ceně dopravy Vám bude zobrazena v průběhu objednávky v košíku
Doručení zásilky kurýrem na Vámi zvolenou adresu
Max. hmotnost objednaného zboží 20 kg
Doručení zásilky do Vámi zvoleného výdejního místa společnosti GLS
Max. hmotnost objednaného zboží 9 kg
Osobní odběr - aktuálně nenabízíme!
Probíhá úprava cen dopravy. Aktuální ceny a dopravce naleznete zobrazené v košíku v průběhu objednávky.
Od částky |
Do částky |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|||||
|
|||||
Dobírka |
|
50 Kč |
50 Kč |
50 Kč |
50 Kč |
Minimální hodnota objednávky je 300Kč včetně DPH !
Cena dopravy se nevztahuje na nadrozměrné zásilky (hmotnost nad 20kg). Nadlimitní zásilky jsou odesílány prostřednictvím GLS jako vícekusé a jejich cena je kalkulována v průběhu objednávky.
Veškeré ceny jsou uvedeny v Kč včetně DPH
Zasíláme pouze v rámci ČR!
Dodací lhůta: je uvedena v detailu každého nabízeného produktu, ( může být delší v případě platby předem na účet - zde se bude odvíjet od data úhrady objednávky. )
Možnosti platby
Dobírkou
- Platbu provedete u kurýra nebo na výdejním místě při převzetí objednaného zboží.
- Služba je zpoplatněna částkou 50Kč.
KLASICKÝM Bankovním převodem
- Jakmile odešlete objednávku, obdržíte e-mailem její potvrzení a výzvu k úhradě zakázky obsahující částku, číslo účtu a variabilní symbol, pod kterým máte úhradu provést, obdržíte e-mailem.
- Splatnost objednávky je 7 kalendářních dnů
Platby ComGate - platby Kartou a online
Při převzetí prosíme zásilku důkladně zkontrolujte! Zjevné porušení nebo poškození obalu může být rozporováno nejpozději při doručení zásilky. O rozsahu poškození nebo částečné ztrátě obsahu zásilky musí být na místě sepsán s dopravcem "Záznam o škodě", popř. takto poškozenou zásilku nepřebírejte.
V případě škody, která není při doručení zjevná, vznikne oprávněný nárok na náhradu pouze v případě, je-li tento nárok předložen v písemné formě do 2 pracovních dnů od doručení. Později nelze nárok na náhradu škody způsobené dopravou uplatnit.
Kupující rovněž důkladně zkontroluje obsah zásilky a v případě nesrovnalostí (chybějící, zaměněné zboží atp.) na tuto skutečnost prodávajícího bez prodlení (tj. do 48h od převzetí) písemně upozorní. Po uplynutí této lhůty nebude na takovou reklamaci brán ohled a objednávka bude považována za převzatou bez výhrad.
E-mail pro nahlášení problému se zásilkou: reklamace@zoolife.cz
Faktura je zasílána jako příloha avíza o odeslání zásilky . Zkontrolujte si prosím fakturační údaje. Pokud by něco nesedělo, kontaktujte nás na email: fakturace@zoolife.cz nejpozději do 15. dne příštího měsíce. Později už nemůžeme faktury z důvodu podání DPH a kontrolního hlášení upravovat.